Hjerteforeningen Skive

Grøn Puls

Skrevet torsdag d. 7. april 2022

Hjerteforeningen Skive tilbyder atter motion for alle interesserede v/instruktør i Krabbesholm skov.

Det er gratis at deltage, og der er ingen tilmeldingspligt, men vigtigt med fornuftigt tøj/fodtøj, afhængigt af vejret.

Motionen starter med fælles opvarmning, hvorefter man bevæger sig op i skoven og undervejs gør brug af bl.a. de opstillede træningsfaciliteter og hvad skoven ellers kan tilbyde at anvende. Vi slutter af med fælles afspænding.

Hvornår: 1. gang mandag den 25. april 2022 kl. 16.15 – 17.30, og efterfølgende mandage, dog ikke 6. juni = 2. Pinsedag.

Sidste gang inden sommerferien er mandag den 20. juni 2022

Mødested: Ved spejderhuset.

Som noget nyt i år, får vi gæstebesøg af fysioterapeut Kenneth Juul Laugesen, Fysioterapien Færch Huset, Holstebro, der vil deltage i en træning og give inspiration til, hvordan man kan gøre brug af naturen i forbindelse med motion.

Det sker: Mandag den 30 maj 2022 kl. 16.15 – 17.30.

Evt. spørgsmål kan rettes til [email protected] eller SMS/ring 40683112 v/Lene Kragh.

Der henvises til vores hjemmeside: https://skive.hjerteforeningen.dk

.