Hjerteforeningen Skive

Aktiviteter aflyst frem til 2. juni!

Skrevet tirsdag d. 24. marts 2020

I Hjerteforeningen følger vi løbende udviklingen vedrørende coronavirus i Danmark og de forholdsregler, myndighederne anbefaler. I Hjerteforeningen har vi et særligt og stort ansvar overfor både hjertepatienterne og sundhedsmyndighedernes mulighed for at håndtere denne meget specielle og kritiske situation. Et ansvar vi selvfølgelig tager – og tager meget alvorligt.

Frem til den 2. juni gennemfører Hjerteforeningen ikke aktiviteter og arrangementer, der enten er målrettet hjertepatienter, eller hvor både hjertepatienter og andre borgere tænkes at deltage. Konkret betyder det, at alle lokale aktiviteter aflyses frem til påske. Det vil sige fx:

• Hjertemotion
  • Foredrag
  • Hjertecaféer
  • Børnebørnenes madværksted
  • Generalforsamlinger i lokalforeninger og klubber
  • Bestyrelsesmøder
  • Fodbold for hjertet
  • Grøn puls – motion i skoven
  • Andre lokale aktiviteter (svømmehold, sociale aktiviteter mm.)

Der kommer løbende opdateringer på www.hjerteforeningen.dk/corona der som nævnt vil være omdrejningspunkt for al information.

Hjerteforeningen Skive

Ring til Hjertelinjen på