Hjerteforeningen Skanderborg

Prøv hjerterigtig mad.

Hjerteforening Skanderborg inviterer til en temaaften om at tilberede hjerterigtig mad.

Diætist Inger Larsen fra rådgivningscenter Hjerteforening Århus fortæller om mange af de muligheder, der findes for at tilberede den sundeste mad.

Denne temaaften finder sted:

mandag den 24. april fra kl. 17.30-22.00

på Morten Børup skolen, (skolekøkken) Møllegade 45, Skanderborg.

Deltagelse koster kr. 50,00 pr. person, som dækker råvarer til lækker buffet. Alle deltagere hjælper med at tilberede maden, som efterfølgende skal nydes i fællesskab. Hver person vil få udleveret en af Hjerteforeningens opskriftsbøger.

Tilmeldingen foregår efter ”først til mølle princippet” og skal ske senest den 12. april på e-mail [email protected] og er først bindende, når betalingen har fundet sted med navn og telefon nummer.

Beløbet indbetales til vores konto i Jyske Bank 7176 0001265520.

Tag gerne en hjerteven med til en aften, hvor vi tilbereder hjerterigtig mad, af de bedste råvarer og samtidig tænker på helbredet.

Vi håber, du har lyst til at deltage. Evt. spørgsmål besvares på tlf. 28 33 07 23.

Morten Børup skolen, (skolekøkken) Møllegade 45, Skanderborg