Hjerteforeningen Silkeborg

Gå med

Skrevet mandag d. 8. maj 2023

Lige nu søger Hjerteforeningen frivillige gå-værter til det landsdækkende initiativ, GÅ MED.
Som gå-vært kan du gøre en forskel – både for dig selv og andre.

GÅ MED handler om at etablere lokale gå-fællesskaber faciliteret af frivillige gå-værter. Man skal hverken være toptrænet vandreentusiast eller garvet friluftsnørd for at være gå-vært. Det vigtigste er, at man kan lide at gå ture, og at man lyst til at dele turen med andre, som ikke nødvendigvis kan gå langt eller hurtigt.

Kunne det have interesse så kom med på et helt unikt kursus, hvor du både kan høre mere om GÅ MED og blive klædt på til at stå i spidsen for et gå-fællesskab.
Kurset afholdes tirsdag d.30. maj kl. 17.00 – 19.30 I Lunden, Vestergade 74, Silkeborg
På kurset lærer du blandt andet:

• Hvordan du opstarter et GÅ-hold
  • Hvordan du planlægger en god rute
  • Hvordan du er en god gå-vært
  • Hvordan du får deltagere med ind i dit gå-fællesskabKurset er for alle, der ønsker at komme ud og gå i fællesskab med andre. Du behøver ikke at kunne gå langt eller hurtigt. Alle kan være med og starte det gå-fællesskab, som man selv ønsker.

Efter kurset:

• Bliver du en del af et unikt fællesskab med gå-værter • Får du hjælp til markedsføring og rekruttering
    • Bliver du inviteret til arrangementer
    • Får du udstyr – rygsæk og drikkedunk.

• Får du også særligt adgang til en værktøjskasse fra Hjerteforeningen.
    Tilmeld dig via Hjerteforeningens hjemmeside på: www.hjerteforeningen.dk/gaamed Spørgsmål kan rettes til GÅ MED-teamet på mail: [email protected]
    Vi ser frem til at se dig den 30. maj i Silkeborg!
    Med venlig hilsen GÅ MED-teamet i Hjerteforeningen