Hjerteforeningen Silkeborg

Skrevet tirsdag d. 12. januar 2021
Invitation til generalforsamling
Kære medlem af Hjerteforeningen
Vi vil hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling.
Tirsdag den 2. februar 2021 kl. 19.00
På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde, så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil forløbe som vanligt med dagsorden iflg. vedtægter:
Valg af dirigent
Bestyrelsens beretning
Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
Behandling af indkomne forslag
Valg af bestyrelse
Eventuelt
Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse på mail til formand Solveig Madsen på mail: [email protected]
Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der har stemmeret til generalforsamlingen.
Ønsker du at deltage, skal du tilmelde dig via tilmeldingslink: klik her
Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats, er du meget velkommen til at kontakte os i betyrelsen.
Vi håber at møde dig virtuelt den 2. februar 2021
Bestyrelsen i Hjerteforeningen Silkeborg