Hjerteforeningen Rudersdal

Invitation til Hjertemotion

Skrevet lørdag d. 9. marts 2024

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor.

Hjertemotion er holdtræning der er tilrettelagt ud fra faglige retningslinjer og anbefalinger, og der tages hensyn til de fysiske og psykiske udfordringer, som hjertepatienter kan opleve i hverdagen og i forbindelse med motion.

Hjertemotion foregår hver mandag kl. 15:30 til 17:00 på Havartigården i Holte, med instruktør Katrine Gøthche. Vi starter 22. Januar og slutter efter 18 gange 3. Juni Træningen foregår udendørs, hvis vejret tillader det.

Læs mere om Hjertemotion   HER

Du kan tilmelde dig HER