Hjerteforeningen Rudersdal

Generalforsamling Hjerteforeningen Rudersdal

Kære medlem af Hjerteforeningen Rudersdal

Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Rudersdal

Onsdag den 10. februar 2021 kl. 18.00

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl.17.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.

Vi håber at møde dig virtuelt den 10.2.2021

Formand Christian Zohnesen

Mail: [email protected]

Sådan logger du på fra en computer:

Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/85013511517

Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.

Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.

Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 850 1351 1517

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks.  Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad):

Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.

Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.

Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 850 1351 1517

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

Oplysning om behandling af personoplysninger:

Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

Virtuelt via Zoom Meeting