Gå sammen hver for sig ind i 2021

Skrevet tirsdag d. 29. december 2020

Hjerteforeningen opfordrer familie og venner til at gå en frisk tur sammen i den første uge af januar.

Vi passer på hinanden!

Den traditionelle nytårsmarch med Hjerteforeningen som vært er aflyst. Nytårsmarcherne samler i mange kommuner landet over hvert år mellem halvtreds og flere tusind deltagere den første dag i det nye år, og det kan i dette nytår ikke lade sig gøre på grund af risikoen for at sprede coronavirus.

Men motion og hyggeligt samvær i starten af januar er ikke aflyst, for Hjerteforeningen opfordrer i stedet til, at vi inviterer familie og venner til at gå en tur sammen i mindre grupper i løbet af den første uge af det nye år – naturligvis under hensyntagen til retningslinjerne for, hvor mange vi maksimalt kan samles til den tid.

Læs hele artiklen her:

I Roskilde har vi 2 hjertestier, som er beliggende i hhv Hyrdehøj skov og Folke- og byparken.  Se mere her

Hjerteforeningen samler og deler viden om coronavirus (COVID-19) og hjertesygdom. Vi råder dig til altid at følge myndighedernes anbefalinger om bl.a. afstand, hygiejne, mundbind og andet. Få vores bedste råd om coronavirus på hjerteforeningen.dk/corona. Pas på dig selv – og hinanden.