Hjerteforeningen Roskilde

Netværksgruppe for hjertepatienter

Som hjertesyg kan din hverdag være fuld af bekymring, stress, angst og tunge tanker.

Vores netværksgruppe for hjertepatienter har eksisteret i 5 år og gruppen har stor glæde af hinanden.

Her møder du hjertepatienter i alle aldre og med vidt forskellige hjertesygdomme. Men fælles for dem alle er, at de har brug for mødes med andre ligesindede. Pludselig opdager man, at man ikke er alene om sin angst og bekymringer, andre går rundt med de samme oplevelser og følelser.

I et uformelt og trygt rum deler gruppen deler deres erfaringer, støtter og hjælper hinanden i svære situationer og kommer på den måde videre i livet. Man hjælper både sig selv og støtter samtidigt andre.

Alle er velkomne til at besøge vores netværksgruppegruppe og finde ud af om det er relevant for dem. Man behøver ikke deltage hver måned, men deltager efter behov.

Har du lyst til at vide mere eller deltage på et af vores møder, er du velkommen til at sende os en mail til : [email protected]

Møderne afholdes en gang om måneden fra kl. 17-19.

Læs mere om datoer i vores aktiviteter

En netværksgruppe består typisk af 3-8 mennesker, der mødes om et fælles problem eller livsvilkår, fx sygdom.
Alle har ressourcer – selvhjælp/netværk er at tage dem i brug!

Netværksgruppe for pårørende til hjertepatienter

Står du i en situation, hvor du har behov for at tale med andre ligesindede i samme situation som dig, kan en netværksgruppe være et godt tilbud.
Hjerteforeningen Roskilde har på nuværende tidspunkt ingen netværksgrupper for pårørende, men vi er meget interesseret i at høre fra dig, hvis du mangler et sted at gå hen.
Send en mail til [email protected], så vil vi undersøge mulighederne.

”Tinghuset” Jernbanegade 21a, 4000 Roskilde
Mulighed for parkering på P-Plads markeret til Frivilligcentret.
Det kræver en P-tilladelse som udleveres i Frivilligcentret.
Datoer
Torsdag 2. maj 2024 kl. 17:00 - 19:00