Hjerteforeningen Roskilde

“Gå for hjertet” til Hyrdehøj Skov

Hjerteforeningen Roskilde inviterer til en gåtur med turleder May-Britt Damgaard, der selv er medfødt hjerte- og dobbeltsidigt hjertesvigtspatient, og som har startet ”Gå for hjertet” op, da hun elsker at gå ture og ønsker at dele oplevelsen med andre. På turene bliver der derfor lagt vægt på hyggeligt samvær. Distancerne er korte og foregår i et roligt tempo, med gode pauser undervejs.

Julen nærmer sig med hastige skridt og vi skal nå at ses og hygge os en sidste gang inden året 2022 rinder ud. Turen starter ved p-pladsen ved Hyrdehøj Atletik stadion. Vi følger Hjertestien rundt i Hyrdehøj skoven og slutter årets sidste tur af med en kop varm gløgg og lidt småkager i Madpakkehuset, Økobasen, hvor vi ønsker hinanden en glædelig jul. Her er overdækket og forhåbentlig tørt. Husk evt. et siddeunderlag for at tage den værste kulde.

Vigtigt! Husk: gode sko og siddeunderlag
Turlængde: ca. 2,1 km.
Pris: gratis

OBS Tilmeldingsfrist: Senest fredag d. 9. december 2022.

Har du spørgsmål til turen kan May-Britt træffes på tlf. 61661612.

Tilmelding med oplysning om navn og tlf. nr., skal ske til Hjerteforeningen Roskilde  via mail [email protected] i tilfælde af turlederen må melde afbud.

Vi glæder os til at se dig.

Praktiske oplysninger

Sted
Mødested: P-pladsen ved Hyrdehøj Atletik stadion (sidste vej på Hyrdehøj, efter Tjørnegårdshallen)
May-Britt Damgaard