“Gå for Hjertet” til Musicon og Roskilde Ring

Hjerteforeningen Roskilde inviterer til en gåtur med turleder May-Britt Damgaard, der selv er hjertesvigtspatient og som har startet ”Gå for hjertet” op, da hun elsker at gå ture og ønsker at dele oplevelsen med andre. På turene bliver der derfor lagt vægt på hyggeligt samvær. Distancerne er korte og foregår i et roligt tempo med gode pauser undervejs, så alle kan følge med. Du er altid velkommen til at tage en eller flere med på turen.

Vi mødes på parkeringspladsen bagved Hotel Scandic.

Kom med på denne tur og oplev natur og ny bydel på én og samme tur. Turen starter gennem den nye bydel Musicon og videre gennem Rabalder Parken. Parken er etableret som et anlæg til afledning af regnvand, men fungerer i dagligdagen som en skaterbane og rekreativt område.

På tilbagevejen passerer vi Ragnarock og går videre hen til Roskilde Ring. Her vil vi høre lidt om Ringens tidligere brug som motorsportsbane.

Turlængde: ca. 3 km
Pris: gratis
Husk: gode sko samt coronapas, da Hjerteforeningen kræver coronapas til alle arrangementer ude som inde.

Har du spørgsmål til turen kan May-Britt træffes på tlf. 61661612.

Tilmelding med oplysning om navn og tlf.nr., skal ske til May-Britt via mail: Roskildehjerteforening@gmail.com  i tilfælde af turlederen må melde afbud.

Vi glæder os til at se dig.

Praktiske oplysninger

Parkeringspladsen bag Hotel Scandic, Ved Ringen 2, Roskilde