Hjerteforeningen Rebild

Indvielse af hjertesti i Terndrup

Maybritt Toft Pedersen, medlem af Børne- og familieudvalget samt handicaprådet i Rebild kommune, indvier Hjerteforeningens nyanlagte hjertestier i Terndrup.

Nu har alle indbyggerne i Terndrup endnu en mulighed for at dyrke motion tæt på hjemmet og i flotte, naturskønne omgivelser, når Hjerteforeningen Rebild indvier 2 hjertestier i Terndrup.

”Hjerteforeningen Rebild har brugt den ellers aktivitetsstille tid under Coronaen til at oprette hjertestier, som allerede er taget i brug af mange borgere i byen, og vi glæder os nu til officielt at kunne indvie stierne” fortæller Jørgen Andersen, bestyrelsesmedlem i Rebild Hjerteforening.

Hjertestierne indvies lørdag, den 09. oktober kl 10.30 parkeringspladsen ved Terndrup Idrætscenter,

parkeringspladsen ved Terndrup Idrætscenter,

De 50 først fremmødte vil modtage en goodiebag.