Donation til Randers Hjerteforening.

Skrevet torsdag d. 23. december 2021

Hjerteforeningen Randers har modtaget en donation på 7.000 kr. fra The Golfing Gents. Vi er meget taknemlige for dette flotte bidrag.

The Golfing Gents består af ca. 35 mænd i 50-60’ års alderen, der nyder golfsporten som en fælles passion. Gruppen har eksisteret i snart 20 år, og vi kendte hinanden før det. Der spilles årligt 5 runder på forskellige baner og så en mere løssluppet julerunde. Det sociale er i højsædet som vi mindre gode spillere pointerer, men de rigtig gode præmieres hvert år med hhv. 1. – 2. – 3. pladsen med tilhørende præmier. Som et fælles ønske indsamler vi årligt et beløb til godgørende formål, hvorfor Hjerteforeningen i Randers blev stemt ind som modtagere af dette års donation. Tidligere har vi doneret; Hospitalsklovnen LULU, Børneafdelingen på Regionshospitalet Randers, Julemærkehjemmet Hobro og sidste år var det foreningen Selvhjælp Randers. Klik her for at læse mere om, The Golfing Gents.