Hjerteforeningen Odsherred

Hjertelige gåture – kom og vær med

Skrevet søndag d. 7. januar 2024

Hjerteforeningen og Diabetesforeningen samarbejder

Gå-ture er for alle uanset om du går langsomt eller hurtigt, om du bruger rollator eller kørestol, eller om du har diabetes, noget med hjertet eller ej.

Gåturen bliver annonceret her på hjemmesiden så du altid kan finde dato, tid og sted.

Start- og slutsted

Gåturene planlægges så alle starter ved samme udgangspunkt og følges ad det første stykke, hvorefter de, som har brug for lidt hurtigere gang – ja, de gør det og dem som har brug for at gå langsomt de gør det, men alle mødes til sidst ved “startstedet” og hygger over en kop medbragt kaffe.

Ingen kommer til at gå alene. Motion og frisk luft er godt, men vi har også brug for det sociale samvær – det skal også luftes, det er nemlig godt for vores mentale sundhed.

Hvis nogen ønsker det, er det muligt at blive hentet på Sundhedscentret i Nykøbing Sjælland klokken 9.30. Husk at meddele det til kontaktpersonen.

Kig under datoerne (til højre i kalenderen) og se om der ikke er en gå-tur du kunne tænke dig. Hvis du har spørgsmål, så er der telefonnummer på kontaktpersonen.

På gensyn