Hjerteforeningen Odsherred

Hjerte Cafe for nye medlemmer

Skrevet mandag d. 18. september 2023

Invitation til nye medlemmer af Hjerteforeningen i Odsherred

Som noget nyt har vi valgt, at øge fokus på medlemmer der har meldt sig ind i Hjerteforeningen i 2022 eller 2023. Derfor indbydes du og din partner til et orienterende møde om Hjerteforeningens arbejde i lokalafdelingen i Odsherred, som du hører til.

På dette netværksmøde tilbyder vi dig viden om lokalafdelingens arbejde, som blandt andet består af medlemstilbud i form af:

• Motionshold med uddannet instruktør
  • Gåture i Odsherreds natur
  • Café-møder med relevante emner
  • Fokus på pårørende

Du og din partner indbydes derfor til et af vores hyggelige Café-møder, hvor vi serverer kaffe, te eller vand og et stykke hjertesund kage:

tirsdag, den 14.11.2023, kl. 18.30-20.30

i Odsherred Biblioteks Aktivitetsrum,

Vesterbro Torv 4, 4500 Nykøbing Sjælland

Tilmelding og/eller spørgsmål til arrangementet sendes på mail til Yvonne Maibritt Madsen,[email protected], senest den 9. november 2023. Angiv venligst medlemsnavn og navn på din pårørende/partner.

Der er et begrænset deltagerantal, så her gælder først-til-mølle-princippet.

På hjerteligt gensyn

Hjerteforeningen i Odsherred