Hjerteforeningen Odsherred

Nytårsmarch 2024

– lad os ’marchere’ sammen ind i det nye år

Kom godt i gang med det nye år 2024. Du behøver hverken at kunne spurte, løbe eller lunte – du skal bare gå en frisk tur, sammen med os andre.

Vi mødes søndag, den 7. januar 2024, klokken 10.00-12.00

ved Roklubben, Korvetvej 10, Nykøbing Sjællands havn

Vi går samlet over i Grønnehaveskoven, og følger Hjertestien (3 km). Herefter samles vi atter i roklubbens lokaler, og skåler ’Godt Nytår’ med et glas champagne og lidt kransekage.

Hvis du ikke kan gå over til skoven, så kan du parkere udenfor skoven (se kortet i folderen), og efterfølgende køre tilbage til roklubben.

Vi håber, at du vil mødes med os andre, og at vi må møde dig til en hyggelig ’Nytårsmarch’. Arrangementet er gratis, og kræver ikke tilmelding.

Hjerteforeningen Odsherred

Du kan printe Hjertestiens folder der viser turen og fortæller om Hjertestien i Grønnehaveskoven.

Roklubben i Nykøbing Sjællands havn på Korvetvej 10 i Nykøbing Sjælland.
Yvonne Madsen