Om os

Hos Hjerteforeningen N/NV formidler vi Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse samt oplyser om hjertesygdomme og støtter patienter og pårørende.
Vi arrangerer foredrag, og vi har startet to motionshold i henholdsvis januar 2013 og august 2014. Derudover har vi fået åbnet en hjertesti i nordvest.

Endvidere har vi fået etableret en besøgstjeneste på Bispebjerg/Frederiksberg Hospital.

Vi bakker Hjerteforeningens landsdækkende kampagner op med lokale aktiviteter.

Det er også vores mål at tage væsentlige emner på sundhedsområdet op til debat lokalt.

Du kan se alle vores aktiviteter i kalenderen.

Du kan se materialer fra den sidste generalforsamling (som afholdes hvert år) ved at trykke på dette LINK.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt en fra bestyrelsen, som også kan fortælle mere om arbejdet i din lokale Hjerteforening.
Som frivilig får du mange oplevelser og glæder ved at løse opgaver i fællesskab, tilfredsstillelse ved at gøre en indsats og du opnår personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og andre lærerige oplevelser.
Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, som Hjerteforeningen kan deltage i, hører vi gerne fra dig.

Vores mailadresse er: [email protected]

Kronprinsesse Mary har besøgt vores Lokalkomite – du kan læse artiklen i bladet Impuls – men du kan også se en video ved at trykke her: Video