Genåbning 2021 om HJERTEMOTION & HJERTECAFEER

Skrevet mandag d. 9. august 2021

Kære medlem af Hjerteforeningen på Nørrebro og i Nordvest.

Samfundet er så småt ved at åbne op igen efter en virkelig meget lang nedlukning, som også har ramt vores forening hårdt!

Nedlukningen har blandt andet betydet, at alle aktiviteter har været sat på vågeblus i mere end et år!

Nu ser det dog ud til at vi kan begynde at se ind i en mere normal hverdag igen – også rent foreningsmæssigt.

På dette sted kan du altid holde dig orienteret om udviklingen i vores genåbning, som naturligvis også er afhængig af den store samfundsmæssige genåbning – og naturligvis også af en evt. lokal nedlukning, hvis smittetal mv. igen overstiger myndighedernes grænser for nedlukning i kortere eller længere tid.

På denne side vil vi først og fremmest beskrive genåbningen for henholdsvis vores Hjertecafeer og vores tre hjertemotionshold (to i Mimersgade og et i Vanløse) dels gennem en tekst under de enkelte områder dels via links til dokumenter, som nærmere beskriver de enkelte områder.

Bestyrelsen i Hjerteforeningen N/NV.

Generelt

I Nyhedsbrev nr. 2 2021 kan du se det sidste nye ved. vores genåbning af Hjertecafeerne og Hjertemotionen.

Klik på linket: LINK

Hjertemotion

Vi forventer først en egentlig genåbning af vores motionshold til august 2021.

Via nedenstående link kan du læse mere om motionsholdende i Mimersgade og i Vanløse og hvis du følger et af linkene til de enkelte motionshold kan du foretage en forhåndstilmelding til dit ønskehold.

Selvom der i holdtilmeldingen er angivet en halvårspris (august – december 2021), skal du naturligvis ikke indbetale beløbet før den endelige genåbning bliver til virkelighed.

Når det sker, vil du få en mail fra bestyrelsen dels om tidspunktet for genoptagelsen af hjertemotionen dels en angivelse af det reelle beløb, som skal indbetales til foreningens konto.

Link til Hjertemotionsfolderen for 2021 (med links til vores motionshold).

Hvis du har lyst til at motionere her og nu sammen med andre hjertemotionister vil vi sammen med de andre lokale hjerteforeninger i København og på Frederiksberg oprette nogle cykelture for cykel-motionister.

Du kan læse mere om cykel-motions-ture på dette linket herunder, hvor der også er henvisninger til til at kunne tilmelde sig de forskellige ture.

Link til cykelture:LINK

Eller du kan bruge linkene herunder:

Nørrebro/Mimersgade 41:

Hold NBR 1 tirsdage kl 18:00 – 19:00: https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld.aspx?id=64

Hold NBR 2 torsdage kl. 18:00 – 19:00 https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld.aspx?id=63

Vanløse/Indertoften 10, 2720 Vanløse

Hold VAN 1 onsdage kl. 17:00 – 18:00 (ej bekræftet) https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld.aspx?id=67

Hjertecafeer

Vi regner med at alle være café-aktiviteter “vil genopstå” inden for den første halvdel af august 2021 – se vores Nyhedsbrev nr. 2 2021 gennem dette LINK