Slut fred med din medicin

Skrevet mandag d. 24. august 2020

Foredrag med Kåre Sundmark

A F L Y S T

mandag den 14. september i Borgerhuset Dallundvej 20 i Søndersø

Kåre Sundmark er tidligere lægemiddel konsulent                                                                 og hans fordrag er ud over at være særdeles underholdende også oplysende:

Arrangementet holdes i samarbejde med Diabetesforeningen Nordfyn.                            såvel medlemmer som pårørende er meget velkomne.

Vi starter kl. 19.00 og slutter kl. 21.30                                                                                        der er indlagt pause med smørebrød og kaffe                                                                    det er gratis, men tilmelding nødvendig

Tilmelding senest torsdag den 10. september. til Birgitte fra Diabetesforeningen             på tlf. 64 83 12 93 eller mail: nordfyns@diabetes.dk

Venlig hilsen                                                                                                                                Bruno E. Staffensen                                                                                                                      formand                                                                                                                                          Hjerteforeningen Nordfyn