Golf-motion i foråret

Skrevet mandag d. 29. marts 2021

Prøv golf i Bogense.

Så starter vi golf-motion igen første gang mandag den 12. april 2021 kl. 14.30-16.30  Arrangementet fortsætter  derefter hver mandag og torsdag i 3 måneder.

Tilmelding er ikke nødvendig, mød blot op ved klubhuset                                                  H.C. Andersen Golf, Kristianslundsvej 15, 5400 Bogense

H.C. Andersen Golf stiller gratis øvebanen til rådighed for medlemmer af  Diabetes – og Hjerteforeningen, arrangementet er et samarbejde mellem vore 2 lokale foreninger.

Kom og prøv tag din ægtefælle eller ven med, det er gratis, golfkøller udlånes uden beregning.

Har du spørgsmål, så ring til                                                                                                Jytte Kristiansen,     Hjerteforeningen     tlf.       20 15 38 70                                                  Birgitte Langebæk, Diabetesforeningen  tlf.       64 83 12 93

Vel mødt                                                                                                                                      Bruno E. Staffensen