Hjerteforeningen Mors

HJERTEFORENINGENS LANDSUDDELINGEN

Hjerteforeningen Mors, Landsuddeling

Skrevet mandag d. 15. april 2019

Vi har i år landsuddeling, i Hjerteforeningen.

Man kan samle ind som normalt eller til en gruppe hvor der skal være 15 ruter for at få en gratis hjertestarter.

Hjerteforeningen Mors, håber at vi på Mors kan samarbejde om, at hjælpe dem der gerne vil indsamle til en hjertestarter på vor Ø.

På Mors har vi 3 grupper.

Der mangler stadig nogle til gruppen i

Ejerslev Havn : bygningen Utkærvej 10, Ejerslev Højre side på bygningen med udstillingen, Mangler 9 ruter, 15/4-19

MC.Holms Skole og Børnehus i Nykøbing: Grønnegade 10 A Indgang til MC. Holms Børnehus og SFO, mangler 9 ruter 15/4-19

Fuglsøparken : Ved vaskeri nr. 73 her i Fuglsøparken de har allerede dækket 16 ruter = 1 gratis hjertestarter .

Der vil være info møde til alle deltagere, hvor materiale vil blive udleveret

Tid og sted: Tirsdag d. 23/4-19 kl. 19.00 i Frivilligcenter Mors, Støberivej 7, 7900 Nykøbing Mors

På dagen hvor Landsuddelingen foregår vil være rundstykker og kaffe samt vand og frugt til turen.

Tid og sted: 28/4-19 kl. 9,00 , Frivilligcenter Mors, Støberivej 7, 7900 Nykøbing Mors

Vi Takker vores trofaste sponsorer

Nykøbing Mors