Kære medlem i Hjerteforeningen Mors

Skrevet mandag d. 22. marts 2021

Vi har brug dig, fordi vi ønsker at sikre en fortsat lokal tilstedeværelse med foredrag, motion og andre arrangementer for hjertepatienter og pårørende på Mors. Til det har vi brug for lokal opbakning.

Er du – eller en du kender – interesseret?

Rekruttering til Bestyrelse 2021

Tryk på ovenstående link

På Mors er der i forvejen nogle velkørende aktiviteter såsom Hjertemotion, gåture og foredrag, som vi ønsker at genstarte når coronakrisen slipper sit tag i samfundet. Der er et par erfarne bestyrelsesmedlemmer, som står klar til at samarbejde med dig, og der er altid støtte at hente fra den lokale frivilligkonsulent. Du står derfor ikke alene. Der er tale om minimum fire årlige bestyrelsesmøder, og så hvad end bestyrelsen sammen finder på af engagement og aktiviteter.

Din indsats bidrager til, at vi i Hjerteforeningen i fællesskab kan sætte større fokus på sundhed og forebyggelse, hjælpe flere patienter og pårørende og sikre hjertesagen endnu større indflydelse. Din indsats er afgørende for Hjerteforeningens forankring og er med til at brede hjertesagen ud i hele landet.

Læs mere om krav og forventninger og jobbet i det vedhæftede skriv.

Hjertelige hilsner

Bestyrelsen, Hjerteforeningen Mors