Hjerteforeningen Mors

Hjertemotion- aflyst indtil videre

Skrevet mandag d. 11. januar 2021

Julen er nu ovre, men desværre huserer Corona stadig. Heldigvis er der lys for enden af tunnelen, da de første vacciner er kommet til landet og de første danskere er blevet vaccineret. Det er dog en proces, der vil strække sig over et godt stykke tid, før alle har fået tilbuddet.

I Hjerteforeningen følger vi sundhedsmyndighedernes anbefalinger både mht. at blive vaccineret men også med fortsat at indstille alle fysiske lokale aktiviteter – foreløbig til den 17. januar. Dette betyder at Hjertemotionsholdene må afvente opstart en tid endnu. Realistisk set kan denne periode meget vel blive forlænget, men der vil løbende komme udmeldinger fra administrationen. I hører nærmere så snart der er meldt nyt ud fra myndighederne.

Det er et meget stort ønske, at vi inden længe kan åbne op for aktiviteter igen, så de danske hjertepatienter og de pårørende atter kan få glæde og gavn af de mange gode tilbud.

I mellemtiden kan i følge os på facebook, hvor man bl.a. kan finde kostråd, hjemmetræning m.v.

Hjerteforeningen håber derfor på fortsat opbakning og forståelse fra foreningens mange frivillige, og ønsker alle et rigtig godt og sundt nytår.