Hjerteforeningen Mors

Hjerteforeningerne på Mors og Thy får besøg af Hjerteforeningens direktør.

Hjerteforeningerne på Thy og Mors er så heldige, at vores nye direktør, Anne Kaltoft har sagt ja til at komme og fortælle om bl.a. hjerteflimmer.

Skrevet tirsdag d. 13. november 2018

Hjerteforeningerne på Mors og Thy får besøg af Hjerteforeningens direktør

Anne Kaltoft er hjertelæge og forlod en stilling som ledende overlæge på hjerteafdelingen på Skejby Sygehus, da hun blev tilbudt stillingen som direktør i Hjerteforeningen.

Anne Kaltoft er en fremragende fortæller med mange års erfaring i hjertesygdomme, så glæd jer til en aften med et utrolig engageret menneske der brænder – og kæmper for – en stor faglighed og ens behandling af hjertepatienter i hele landet.

Anne Kaltoft kan ikke skjule, at hun brænder for Hjerteforeningen og dens virke, og hun har mange spændende visioner for foreningens fremtid, som hun også vil fortælle os om.

Af hensyn til kaffe, vil vi bede om tilmelding senest den 19. november på 61760007 eller [email protected]

Tid: Tirsdag den 20. november, kl. 19,00 til ca. 21,30

Sted Snedsted Kirkecenter, Snedstedvej 97, 7752 Snedsted