Hjerteforeningen Mors

Onsdag den 29. januar 2020 kl. 19.00

Støberigaarden, Støberivej 7, 7900 Mors

Foredrag med Søren ”Lomme” Larsen, Redningsstationen Hvide Sande

Søren er en yderst spændende og dynamisk person, som I kan glæde jer til at møde. I 33 år har Søren »Lomme« Larsen været redningsmand i Hvide Sande. Som skipper på motorredningsbåden »Emile Robin«, har han været ude i strid vinterstorm for at hjælpe nødstedte fiskere, og på den mindre FRB (fast-rescue-boat) han har hentet forkomne badegæster ind, når de var ved at drive til havs på luftmadras. Hvor mange liv han har reddet, er ikke lige til at gøre op, men at han har bidraget til sikkerhed og tryghed på kysten og på havet, er der ingen tvivl om.

Dagsorden til generalforsamlingen:

1. Valg af dirigent.
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab (til orientering) v/ kasserer Maja Pedersen
  4. Behandling af indkomne forslag.
  5. Valg til bestyrelse:

På valg er:

Poul Pedersen (Ønsker ikke genvalg)

Maja Pedersen (Ønsker ikke genvalg)

Ivan Harder Sørensen, Inger Dengsø, Jytte Poulsen  og Jan Bertelsen fortsætter i bestyrelsen.

1. Valg af 2 bestyrelsessuppleanter.

Hjerteforeningen vil være vært ved en kop kaffe og en bolle.