Hjerteforeningen Middelfart

Motion på Hjertestien

Motion

Motion i naturen giver frisk luft og gode oplevelser. Hvis man kombinerer en rask gåtur på hjertestien med styrkeøvelser undervejs, opnår man en rigtig god effekt på både muskler og kondition. Træning i naturen kræver ikke meget udstyr. Der kan bruges træer og sten undervejs på turen, og man kan lave øvelser sammen to og to.

Målgruppe

Træningen henvender sig til alle aldersgrupper og alle niveauer. Øvelserne tilpasses efter deltagernes fysiske formåen. Alle deltagere får mulighed for at få gode råd og vejledningen under og efter træningen. Alle er velkomne til at deltage, der kræves ingen tilmelding.

Træner

Karen Ernst, som er medlem af hjertemotionen i Middelfart.

Hjertemotion på Hjertestien foregår på Hjertestien ved Middelfart Naturcenter v/ låge nr. 1 hver onsdag kl. 10.00 med start den 24. marts 2021

Træningen forsætter indtil træningen rykker indendørs igen i Lillebæltshallerne. se særlig side om indendørs motion ( tilmelding )

Hjertemotion på hjertestien

Hjertestien ved Middelfart Naturcenter v/ låge nr. 1