Hjerteforeningen Middelfart

Motion på hjertestien UDEN instruktør

Motion

Motion i naturen giver frisk luft og gode oplevelser. Hvis man kombinerer en rask gåtur på hjertestien med styrkeøvelser undervejs, opnår man en rigtig god effekt på både muskler og kondition. Træning i naturen kræver ikke meget udstyr. Der kan bruges træer og sten undervejs på turen, og man kan lave øvelser sammen to og to.

Vi opfordre alle til at prøve en tur på hjertestien. Information om hjertestien forefindes i stander Middelfart Naturcenter.

Hjertestien Hindsgavl er 4,5 km. (rød), der øges til 6,5 (blå) ved at tage den ekstra sløjfe.

se beskrivelse af ruterne på  www.hjertestier.dk

Du kan vælge alle tidspunkter til at besøge hjertestien

Vi går tur på Hjertestien i Middelfart hver onsdag kl. 10, hele året rundt. Vi starter ved Naturcenteret. Alle er velkomne (både medlemmer og ikke-medlemmer, hjertesyge og pårørende), ingen tilmelding eller betaling.

Hjertestien ved Naturcenter Hindsgavl (låge nr. 1)
Galsklintvej 2, 5500 Middelfart
Karen Ernst