Hjerteforeningen Lyngby-Taarbæk

‘Fodbold For Hjertet’-træning

Fodbold for Hjertet

Hvis du har brug for et ekstra skud sundhed for at få blodtrykket ned, få styr på din diabetes eller tabe lidt i vægt, så kan motionsfodbold være noget for dig.
‘Fodbold for Hjertet’ er træning hvor alle kan være med – så det er både for dig, der aldrig har rørt en fodbold, og dig, der var stjernen på U16-holdet.

Det handler nemlig ikke om at være den største boldkunstner, men om at hygge sig og have det sjovt sammen med gode holdkammerater. Motion i fællesskab med andre på ‘Fodbold for Hjertet’ kan åbne døren for, at bevægelse kan være sjovt, og for at du gør noget godt for dig selv, din krop og dit helbred.

Du kan trygt gå med på banen, for du er i sikre hænder på ‘Fodbold for Hjertet’: Trænerne er uddannet i at tage hensyn og lave øvelser og træning, som passer til alle på holdet.

Læs mere om arrangementet her på siden eller besøg DBU’s hjemmeside

Lyngby Boldklub, Lundtoftevej 53, 2800 Kongens Lyngby
Nichlas Andresen