Hjerteforeningen Lolland

Foredrag om atrieflimren ved, Anders Nissen Bonde, Læge, Ph.d. ved Herlev-Gentofte Hospital.

Kære medlemmer,

Hjerteforeningen Lolland, inviterer til et populærvidenskabeligt foredrag om atrieflimren ved, Anders Nissen Bonde, Læge, Ph.d. ved Herlev-Gentofte Hospital.

Han har forsket i næsten 10 år behandling af atrieflimren ved både nationale og internationale institutioner, og vil utroligt gerne fortælle om forskning, forebyggelse, lindring og behandling. Foredraget vil tage cirka 2 timer, inklusiv pause og “spørgetime.”

• Dato: onsdag, 31. august
  • Tid: 19:00 til 21:00
  • Sted: Frivilligcentret, Søndre Blvd. 82A, 4930 Maribo
  • Forplejning: kaffe/thé med kage, en enkelt øl eller vand