hjerteforeningen lemvig

Hjertemotion i det fri

Tilbyder ”Hjertemotion i det fri”

”Hjertemotion – i det fri” er for dig som ønsker at udvikle og vedligeholde en hjertesund livsstil.

Vi mødes 1 gang ugentligt og træner i 1 time (inkl. opvarmning og ud-spænding). Vi laver en blanding af øvelser hvor du får sved på panden og øvelser hvor humøret kommer i top.
Øvelserne kan tilpasses individuelt så du har mulighed for at være med på dit niveau.
Hver træning vil foregå udendørs, hvor vi vil udnytte de træningsmuligheder som naturen og udelivet kan byde på.

Motion styrker dit hjerte og er med til at sænke dit blodtryk, og så har det positive effekter på din livskvalitet, dit sociale liv og dit daglige humør.

Vi følger de gældende retningslinjer for Covid-19.

Vi mødes i Bøvlingbjerg hver onsdag fra kl. 16.00 til kl. 17.00 den 1. gang d. 18. august og sidste gang d. 20 Oktober

Tangsø Sundhedscenter Fårevej 143, 7650 Bøvlingbjerg
Husk drikkevand og tøj tilpasset vejret
ALLE ER VELKOMMEN
Vores instruktør er fysioterapeut Charlotte Grønkjær
Efterårstræning består af 10 gange, og koster
kr. 300,- for medlemmer af Hjerteforeningen og kr. 400,- for ikke medlemmer.

Tilmelding tryk her og udfyld formular

Spørgsmål: Birgit Fredgaard tlf.: 23 45 11 06

Vi starter med et hold i Bøvlingbjerg nu, MEN hvis der er andre områder, hvor du kan samle et hold, vil vi forsøge at finde en instruktør og starte hold der.

Tangsø Sundhedscenter Fårevej 143, 7650 Bøvlingbjerg
Pris for medlemmer af Hjerteforeningen