hjerteforeningen lemvig

Foredrag: Den nødvendige samtale.

Skrevet fredag d. 11. august 2023

Foredrag i Lemvig Sundhedshus Den nødvendige samtale. Døden skal man tale om, når den er langt væk. Når den er tæt på skal man have fokus på livet. Kom og vær med til et spændende foredrag med hospicechef Herdis Hansen fra Anker Fjord Hospice i Hvide Sande.
Tid: Mandag den 28. august 2023 klokken 19.00
Sted: Sundhedscafeen Østergade 30, 7620 Lemvig, indgang syd i det nye hvide sundhedshus (anvend parkering og indgang fra sø-siden)
Pris: Gratis for Lemvig Kommunes borgere.
Tilmelding: [email protected] (husk at angive antal deltagere i tilmeldingen) –
Hvordan forbereder vi os på døden, så det bliver egne ønsker og værdier der danner grundlag for beslutninger – og ikke de pårørendes eller de sundhedsprofessionelles? – Kan den nødvendige samtale hjælpe os med igen at turde tale om døden?
Om Herdis Hansen: Herdis Hansen er uddannet sygeplejerske, har været hospicechef på Ankerfjord Hospice i Hvide Sande siden åbningen i 2006, har været medlem af Etisk Råd og er nylig valgt som hovedbestyrelsesmedlem i Kræftens Bekæmpelse.
Arrangementet er en del af de sundhedsfokuserede foredrag, der arrangeres af sundhedsafdelingen i Lemvig Kommune. Det er gratis for borgere i Lemvig Kommune.
Har du spørgsmål vedrørende arrangementet er du velkommen til at ringe til Anne Sjørvad Johnsen 9663 1175