Hjerteforeningen Lejre

Nytårs-gåtur på Hjertestien i Hvalsø

Skrevet tirsdag d. 6. december 2022

Hjerteforeningen i Lejre byder endnu engang velkommen til den traditionelle gåtur på Hjertestien i Storskoven.

Turen er på ca. 5 km, men har man lyst til at gøre turen kortere, er der også mulighed for en ca. 3 km tur, så alle, også børn og hunde, kan være med.

Vores borgmester Tina Mandrup vil, som en af de allerførste gode gerninger i det nye år, deltage i gåturen.

Efter gåturen serverer Hjerteforeningen et glas ”boblevand”, kransekage og sodavand til børnene.

Vi mødes søndag den 8.januar 2023 kl. 11.00

Mødested: Parkeringspladsen i Storskoven, Skovvej 23, 4330 Hvalsø

Vi glæder os til at se rigtig mange, og håber på godt vejr.

I behøver ikke at være medlem af Hjerteforeningen for at gå med.

Vil du høre mere om turen så kontakt Grethe Bruun-Møller på telefon:

60 60 57 46 e-mail: [email protected]

Til foråret vil vi igen arrangere gåture på Hjertestien i Hvalsø Storskov hver anden tirsdag i ulige uger.    Alle gåture vil starte kl. 10.30.                                                                                                                    Se annoncen i Lejre Lokalavis i starten af 2023 eller følg med i alle vores aktiviteter i Lejre Kommune på: lejre.hjerteforeningen.dk