Hjerteforeningen Lejre

Aflyst! Nytårs-gåtur på Hjertestien i Hvalsø

Skrevet mandag d. 6. december 2021

På grund af covid situationen har vi valgt at aflyse årets nytårstur.

Hjerteforeningen i Lejre byder endnu engang velkommen til den traditionelle gåtur på Hjertestien i Storskoven.

Turen er på ca. 5 kilometer, men har man lyst til at gøre turen kortere, er der også mulighed for det, så alle, også børn og hunde, kan være med.

Vores nye borgmester Tina Mandrup vil, som en af de allerførste gode gerninger i det nye embede, deltage i gåturen.

Efter gåturen serverer Hjerteforeningen et glas ”boblevand”, kransekage og sodavand til børnene.

Vi mødes søndag den 2.1. 2022 kl 11.00

Mødested: Parkeringspladsen i Storskoven, Skovvej 23, 4330 Hvalsø

Vi glæder os til at se rigtig mange, og håber på godt vejr.
I behøver ikke at være medlem af Hjerteforeningen for at gå med.

Vil du høre mere om turen så kontakt Grethe Bruun-Møller på telefon: 60 60 57 46 e-mail: [email protected]

Hjerteforeningen centralt: aktuelt kræves gyldigt coronapas til alle  arrangementer ude som inde.

Til foråret vil vi igen arrangere gåture på Hjertestien i Hvalsø Storskov hver anden tirsdag i ulige uger. Som noget nyt vil vi arrangere gåture i Hvalsø By hver anden torsdag i lige uger, disse ture vil starte fra Hvalsø Østergadecenter.
Alle gåture vil starte kl. 10.30.

Se annoncen i Lejre Lokalavis i starten af 2022 eller følg med i alle vores aktiviteter i Lejre Kommune på: lejre.hjerteforeningen.dk