Hjerteforeningen Lejre

Landsindsamling og Hjertegalla – for første gang samme dag! 22. april

Skrevet søndag d. 4. marts 2018

Det er en nyskabelse, at en landsindsamling og et indsamlingsshow bliver afviklet samme dag. Du kan derfor både møde indsamlere fra Hjerteforeningen og senere runde dagen af med at se kunstnere optræde til fordel for hjerterne ved Hjertegalla på TV2 Charlie.

indsamling

1 ud af 4 dør af en hjerte-kar-sygdom. Det er alt for mange, og det gør vi i Hjerteforeningen

noget for at ændre. Derfor samler vi ind til forskning i hjerte-kar-sygdom, forebyggelse af

hjertesygdomme og støtte til patienter og pårørende. Vær med til at gøre en livsvigtig forskel –

bliv indsamler. Hver en krone tæller, siger Grethe Bruun-Møller, formand for Hjerteforeningen i lejre.

Indsamlerne kan i indsamlingsshowet Hjertegalla allerede samme aften se, hvor mange penge der blev samlet ind i løbet af dagen.

Du kan melde dig som indsamler på hflocal.wpengine.com/landsindsamling