Hjerteforeningen Lejre

Webinar – Blodprop i hjertet

Webinaret ”Blodprop i hjertet henvender sig til dig, som ønsker mere viden om hvordan en blodprop opstår, symptomer og hvordan man behandler den.

Vores Nabo lokalforeningen. Hjerteforeningen Roskilde invitere til Webinar.

Få viden om hvorfor der opstår blodprop i hjertet og hvordan man bedst behandler den. Hvilke symptomer man skal være særlig opmærksom på og hvordan man bedst forebygger nye blodpropper.

Hvis du eller dine pårørende har behov for at vide mere om åreforkalkning og blodprop i hjertet er dette webinar måske noget for dig.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

Hvad er et webinar?

Et webinar er en online undervisning, hvor du møder underviseren på din egen computerskærm hjemme i stuen. Computeren er populært sagt dit kursuslokale. Du kan se og høre underviseren, se plancher og slides på din skærm og du kan løbende stille skriftlige spørgsmål til underviseren. Det kræver ingen særlige IT-kundskaber at deltage, blot du har en computer eller tablet med internetgang og lyd.

Underviser: Niels D. Olesen, læge, phd. Kardiologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital Roskilde

Dato: 14. april kl.17.00. Webinaret varer ca. 75 minutter

Tilmelding: Pladserne tildeles efter ’først til mølle-princippet’.

Du tilmelder dig her:  TRYK HER

Du får en mail med en vejledning til hvordan du logger dig på webinaret i par dage før webinaret.

Har du spørgsmål, så kontakt gerne Hjerteforeningen Roskilde – find dem TRYK HER

Venlig hilsen

Virtuelt