Hjerteforeningen Lejre

Online foredrag om forkammerflimmer

Hjerteforeningen Lejre inviterer dig til et spændende foredrag med Læge Niels D. Olesen, som til dagligt arbejder på kardiologisk afdeling på Roskilde.

Den 25. marts kl. 17.00

Forkammerflimmer er en hyppig og farlig sygdom som kan medføre betydelige gener. Risikoen for at få forkammerflimmer stiger med alderen, hvis man har andre hjertesygdomme eller fx højt blodtryk. Ved forkammerflimren slår hjertet uregelmæssigt og ofte alt for hurtigt, og der er risiko for at få en blodprop. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

Så har du eller dine pårørende behov for at vide mere om forkammerflimmer og de forskellige behandlingsmuligheder er dette webinar måske noget for dig.

Du tilmelder dig her – TRYK HER

Tilmeldingsfrist den 24. marts kl. 12.00

Når du har tilmeldt dig, vil du et par dage før modtage vejledning og link til login.

Vi glæder os til at se dig

Hjemme hos dig - Via Zoom
Grethe Skafte