<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Lejre

Generalforsamling 2021

Kære medlem af Hjerteforeningen Lejre

Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Lejre

Mandag den 1. marts 2021 kl. 16.00

På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl.15.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.

Vi håber at møde dig virtuelt den 1.3.2021

Med venlig hilsen

Formand

Grethe Skafte Bruun-Møller

 60 60 57 46

Mail: [email protected]

Sådan logger du på fra en computer:

Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/84225084724

Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.

Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.

Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 842 2508 4724

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks.  Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

 

Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad): 

Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.

Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.

Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 842 2508 4724

Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.

Har du brug for hjælp og støtte til login kan vi tilbyde IT support :

Zoom-support:

Mandage: kl. 9:30-11.00

Torsdage; kl. 14.00-15:30

kontaktes pr. mail [email protected]

eller via telefon: 40 14 78 94

Oplysning om behandling af personoplysninger:

Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

Praktiske oplysninger

Sted
Virtuelt via Zoom link
Kontaktperson
Grethe Skafte Bruun-Møller
gretheskafte@mail.dk
60605746