Generalforsamling 2021
Kære medlem af Hjerteforeningen Lejre
Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Lejre
Mandag den 1. marts 2021 kl. 16.00
På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af bestyrelse
- Eventuelt
Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.
Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.
Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl.15.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.
Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.
Vi håber at møde dig virtuelt den 1.3.2021
Med venlig hilsen
Formand
Grethe Skafte Bruun-Møller
Sådan logger du på fra en computer:
Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/84225084724
Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.
Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.
Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 842 2508 4724
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad):
Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.
Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.
Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 842 2508 4724
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Har du brug for hjælp og støtte til login kan vi tilbyde IT support :
Zoom-support:
Mandage: kl. 9:30-11.00
Torsdage; kl. 14.00-15:30
kontaktes pr. mail [email protected]
eller via telefon: 40 14 78 94
Oplysning om behandling af personoplysninger:
Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy
Praktiske oplysninger
- Sted
- Virtuelt via Zoom link
- Kontaktperson
- Grethe Skafte Bruun-Møller
- gretheskafte@mail.dk
- 60605746