Hjerteforeningen Kolding

Padel-tennis for seniorer

KIF Padel har lavet et koncept, som vi tror vil være rigtig interessant for mange ældre som stadig har lyst til at røre sig.

Man kan som deltager komme over 3 timer, med 1 time til den enkelte hver gang, og så vil der løbende være kaffe og brød.

Der vil være en til at instruere og hjælpe så alle kan komme i gang. For dem der har behov for det, vil vi spille med at bolden må røre jorden 2 gange, ligesom det også er muligt at spille på tværs af banen.

KIF Padel er blevet inspireret af Holstebro Padel, hvor der er 80 deltager til deres formiddagsarrangementer

Prisen er 40 kr. pr. gang

Banerne er overdækkede og vi kan tage op til 30 spillere af gangen, dvs. 90 over en formiddag

Er du blevet nysgerrig så tilmeld dig hos Hans Jørn Vive, KIF Padel på 20 43 79 89 eller [email protected].

Mvh Hjerteforeningen Kolding

Ambolten 2, 6000 Kolding