Hjerteforeningen Kolding

Hjertecafé – Kilder til mening i livet med en hjertesygdom

Oplæg fra psykolog og forsker fra Syddansk Universitet Nina Rottmann.

Hjertecafe 17. april 2024 17:00-19:00

Sundhedscentret, sygehusvej 6, Kolding

En hjertesygdom er en livsdefinerende begivenhed. Livet bliver forandret på mange områder.

Eksistentielle spørgsmål, angst og bekymringer i det hele taget kan træde tydeligere frem, når man udfordres af sygdom og kriser.

Det kan være svært at søge retning og mening i livet. Hvad er vigtigst i livet? Hvad gør at livet føles meningsfyldt?

Det er netop det område Nina Rottmann og hendes forskergruppe vil styrke ved at udvikle et samtaletilbud til brug i den kommunale rehabilitering i Danmark.

Nina laver et oplæg og vil gerne have spørgsmål undervejs og også efterfølgende diskutere med hjertepatienter og pårørende.

NB. På grund af en meget stor interesse for arrangementet har vi fundet et større lokale, så der er ingen deltagerbegrænsning.

Men alligevel vil vi bede om at I tilmelder jer som angivet.

Tilmelding på [email protected]

Mvh Hjerteforeningen Kolding