Hjerteforeningen Kolding

Infomøde

Hjerteforeningen åbner lokalforening i Kolding, vil du være med?

Den 28. april afholder projektmedarbejder Louise Johansen infomøde om opstarten af Kolding lokalforening. Mødet bliver afholdt i den Lille Sal på Kolding Bibliotek kl. 17.00-18.00. Her kan du høre om mulighederne for at blive en del af bestyrelsen eller melde dig som frivillig.

Der vil blive fortalt om hvad, det vil sige at være frivillig eller bestyrelsesmedlem i Hjerteforeningens lokalforeninger. Opgaver og forventninger vil blive gennemgået, og du kan høre mere om de muligheder for oplæring, workshops og sparring der er indenfor foreningen.

Derudover vil der blive lagt op til dialog om, hvad medlemmer og andre interesserede borgere ønsker at få ud af lokalforeningen, og hvordan man kan bidrage til at få det ført ud i livet.

Så kom til en hyggelig aften med gode snakke, hvor vi også byder på kaffe og te.

Informationsaftenen er en introduktion, der leder op til generalforsamlingen, der bliver afholdt d. 4. maj 2020, kl. 17.00 på Kolding Bibliotek, læs mere her.

Lille Sal på Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4, 6000 Kolding.