Hjerteforeningen Kolding

Gå med Hjertet!

Lørdag den 15. maj vil vi sammen, men hver for sig, sætte fokus på hjertesagen ved at gå i Koldings smukke Marielundskov.

Du vælger frit mellem én af de tre ruter på 2, 4 og 8 km. Ruterne på 2 og 4 km. er egnede for gangbesværede og barne-/klapvogne.

Ruterne kan gås hele dagen, men i tidsrummet 10-16 vil frivillige fra Hjerteforeningen hjælpe med vejvisningen ude på ruterne og være at finde på parkeringspladsen ved Naturskolen til en snak. Herfra anbefaler vi også, at man starter sin gåtur.

Når du deltager i begivenheden, er du med til at samle penge ind til nye aktiviteter i Kolding-området. Vore sponsorer donerer et beløb for hver tilmeldte, og de indsamlede penge går ubeskåret til at oprette samtalegrupper for unge med en hjertesygdom og unge pårørende til en hjertesyg.

Vi glæder os til at gå med hjertet med dig!

For tilmelding: TRYK HER!

Følg med på Facebook og modtag flere informationer ved at TRYKKE HER!

Mvh Hjerteforeningen

Marielundvej 20