Hjerteforeningen København S

Hjertemotion – lørdage i Sundhedshus Amager 9.10 – 18.12 2021

Hjertemotion er Hjerteforeningens motionstilbud til hjertepatienter og pårørende. Hjertemotion har til formål at støtte hjertepatienter til et aktivt hverdagsliv med motion og hjertesunde vaner.

Det gælder både de hjertepatienter, der for nylig har afsluttet et rehabiliteringsforløb i region eller kommune, og de der efter en inaktiv periode ønsker støtte og inspiration til at komme i gang med motion. Og har du problemer med blodtrykket, er du også meget velkommen.

Er du ny deltager, har du mulighed for en prøvetime, og er denne motion alligevel ikke noget for dig, skal du ikke betale.

Kontakt Margit Grome ([email protected])

Det er ca. 1 times træning efterfulgt af 30 minutters socialt samvær.

Tilmelding sker on-line her:

Efter tilmelding får du en mail fra Hjerteforeningen om deltagelse. Hvis ikke – så check venligst spam-filer.

Tøv endelig ikke med at melde dig, hvis du er interesseret. Du er så hjertelig velkommen.

Medtag gerne drikkevarer – også gerne trænings-elastik(ker), hvis du har nogen.

Sundhedshus Amager, Hans Bogbinders alle 3, opgang 7 ( det er i gården bag hovedbygningen) - 2300 Kbh. S
Priser
Alle