Hjerteforeningen København S

Hjertemotion – forår 2020

TIL DELTAGERNE I HJERTEMOTION – VEDR. CORONAVIRUS

Frem til og med den 2. juni 2020 gennemfører Hjerteforeningen ikke nogen aktiviteter og arrangementer, der enten er målrettet hjertepatienter, eller hvor både hjertepatienter og andre borgere tænkes at deltage. Både inde og ude, unge som ældre.

Dette betyder, at der desværre ikke vil være hjertemotion resten af foråret 2020.

——————————————————————————————————————————————————-

Hjertemotion fortsætter også i 2020 i Sundhedshus Amager, indgang 7 – som hidtil.

Ønsker du at gøre noget godt for dit hjerte og forbedre din sundhed og livskvalitet?

Så er du velkommen til at deltage i hjerterigtig motion i trygge rammer sammen med andre hjertepatienter.

Træningen ledes af fysioterapeut Søren Dohn,

Tidspunktet er lørdag formiddag. Vi starter med en times motion. Efterfølgende er der en halv times uformelt samvær, hvor der nydes kaffe eller te mv.

16 gange i foråret 2020.

Sundhedshus Amager
Hans Bogbinders Allé 3, opgang 7, stuen (Opgang 7 er inde i gården)
2300 København S