Hjerteforeningen København S

Heldagstur til Samsø lørdag den 29. august 2020

Hjerteforeningen København S har i samarbejde med Vikingbus arrangeret en heldagstur til skønne Samsø

lørdag den 29. august 2020

For medlemmer af Hjerteforeningen vil prisen være på kr. 549,00 – normalpris kr. 599,00.

Prisen er incl.:

Bustur ud og hjem – færge til/fra Samsø – lokal guide – frokost, hvor drikkevarer er for egen regning – diverse smagsprøver samt en kop te/kaffe fra Samsk’ kafferisteri.

Forhåndstilmelding bedes hurtigst muligt sendt til Flemming Nyborg Andersen på [email protected]  Opgiv: navn, mailadresse samt telefonnummer.

Du kan læse mere om turen her:

Om endagstur til Samsø

Turen har startpunkt i København med mødetid i god tid før afgangstid, som er

kl. 06.30 fra DGI-Byen i Ingerslevgade – kl. 06.50 fra Sjælør Station, og kl. 07.25 fra Ny Østergade i Roskilde.

Hjemkomst i København omkring kl. 21.00.

Afgang 6:30 fra DGI-Byen i Ingerslevgade - kl. 06.50 fra Sjælør Station, og kl. 07.25 fra Ny Østergade i Roskilde.

Hjemkomst i København omkring kl. 21.00.
Flemming Nyborg Andersen
sundamar@youmail.dk