Hjerteforeningen København S

GÅ MED- Amager Strandpark tur

OBS- Sommerferie 21.07 – 11.08 begge dage incl.

Startsted: Amager Strandpark – græsarealet overfor Lidl på Øresundsvej – ved Cafe Cibo.

Turen ender samme sted. Varighed af gåtur ca. 1 time. Vi vil gå langs vandet ad asfalterede stier til næste bro (Italiensvej) og retur til broen ud for Øresundsvej. Distance: ca. 2,2 km.

Hvis man har lyst til at gå lidt længere, så er der også mulighed for det – så fortsætter man til Lagune-broen og retur langs Amager Strandvej.

Så er ruten ca. 4,2 km.

Der er offentligt toilet ved Kilometerbroen.  Der er altid masser af aktivitet på Amager Strandpark og meget at se på.

Af og til er vi så heldige at der kommer en hjertelæge med (Charlotte Glinge)  – dette vil fremgå af opslag på vores Facebook-side (hjerteforeningen København S).

Vi håber, du har lyst til at være med. Ingen tilmelding – bare mød op, hvis du har lyst. Det bliver skønt at få gang i benene, nyde omgivelserne og møde nye mennesker til en gåtur. Husk venligst noget at drikke og tøj/ sko tilpasset til vejret. Ofte er vi nogle stykker, der køber kaffe i Cafe Cibo og fortsætter snakken der.

Vi er tre GÅ MED -værter. Bernadette, Karen og Margit. Du kan kende Gå-MED-værterne på deres lyseblå rygsække.

Praktiske oplysninger

Startsted: Amager Strandpark – græsarealet overfor Lidl på Øresundsvej.
Margit Grome
margitgrome@gmail.com