Hjerteforeningen Jammerbugt

Flere aktiviteter aflyst i 2020

Skrevet torsdag d. 2. april 2020

I Hjerteforeningen følger vi løbende udviklingen vedrørende Corona virus i Danmark og de forholdsregler, myndighederne anbefaler.

I Hjerteforeningen har vi et særligt og stort ansvar overfor både hjertepatienterne og sundhedsmyndighedernes mulighed for at håndtere denne meget specielle og kritiske situation.

Et ansvar vi selvfølgelig tager – og tager meget alvorligt.

Konkret betyder det, at mange lokale aktiviteter er aflyst eller afventer opstart. Det vil sige fx:

• Patientstøtter på hospitaler – medio Aug
  • Giv Liv instruktørkurser – medio august
  • Giv Liv – 30 minutters introduktion til livreddende førstehjælp – er opstartet
  • Hjertemotion – starter medio august
  • Foredrag – afventer
  • Hjertecaféer – afventer
  • Børnebørnenes madværksteder – aflyst indtil 2021
  • Blodtryksmålinger – aflyst indtil 2021
  • MediYoga – medio aug
  • Andre lokale aktiviteter (udflugter, svømmehold, sociale aktiviteter mm.) – kommer an på aktiviteten.

Der kommer løbende opdateringer på www.hjerteforeningen.dk/corona,  som vil være omdrejningspunkt for al information.

Har du konkrete spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på Hjertelinjen 70 25 00 00

Hjerteforeningen Jammerbugt