Sommer cykeltur

Skrevet onsdag d. 10. juni 2020

Cykelafdelingens sommerudflugt går i år til bunden af Isefjord, nærmere betegnet rundt om Tempelkrogen

Dato:               18. juni. 2020

Mødested:    Man kan vælge at møde som vanligt ved Kignæshallen kl. 10:00, eller ved P-pladsen ved Munkholmbroen (overfor hvor Langtvedfærgekro lå) kl. 10:30.

Medbring:     Fornuftig påklædning, madkurv og drikkevarer til frokost, cykel, hjelm og refleksvest

Tilmelding: Inden tirsdag den 16/6. Tilmeld jer venligst til opslag i Kignæshallen eller Søren på E-mail: sorand@sorand.dk,

Evt. på tlf.: 23267435. Oplys venligst navn og tlf-nr., startsted og evt. behov for transport af cykler.

Turen

Turen er endeligt fastlagt, den kommer til at gå Tempelkrogen rundt bl. a. gennem det nydannede vådområde, som man kan se til højre for motorvejen mod Holbæk. Vi holder frokost/hvil lige før vi forlader inddæmningen. Turen går gennem varieret landskab, på skovveje, stier og asfalt, her så vidt muligt på cykelstier.

Når vi på tilbageturen kommer til Ordrup, er det muligt at vælge mellem to ruter: en længere rute over Ryegård og Dyrehaven inden vi returnerer til P-pladsen, eller en kortere rute direkte til P-pladsen via

Kr. Sonnerup.

Den korte rute bliver 21 km, og den lange ca. 30 km.

Er du nervøs over hvorvidt dagsformen slår til, så mød op på torsdagsturene og suppler evt. med egne træningsture.

Med venlig hilsen Søren og cykelgruppen