Jægerspris motionsklub

Prisfest for idrætsudøvere og spejdere

Skrevet onsdag d. 26. februar 2020

Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris deltog igen i år i Frederikssund Kommunes prisfest for idrætsudøvere og spejdere. Og denne gang med hele 2 prismodtagere. Rikke Lund fik anerkendelse for sin bronzemedalje ved Danmarksmesterskaberne på halvmarathon for 70 – 74 årige kvinder og Ole Munch for sin sølvmedalje, ligeledes ved DM, på 400 m for 60 – 64 årige mænd.
Anerkendelserne viser, at Hjerteforeningens Motionsklub – trods sit særdeles brede sigte – også kan begå sig på de allerøverste hylder i de højere aldersklasser.
Gruppebilledet illustrerer både bredde, top – og en stadigvæk meget elegant og synlig klubdragt, som var med til at understrege, at der også dyrkes seriøs motion i Hornsherred.
(Foto: Kenneth Jensen)