Jægerspris motionsklub

Nyt Klubtøj

Skrevet tirsdag d. 12. marts 2019

Dette er de nye modeller (men samme farve) der kan købes hos Torben Hansen Sport.

trøje front

Trøje ryg

Jakke front

Trøje ryg.

Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris har klubtøj, og p.t. er der et mindre lager af tidligere solgte modeller. Dette restlager er til meget rimelige penge, men der er desværre ikke så stort et lager. Først til Mølle.
Lageret består af følgende:
Damemodeller:
2 stk. T-shirts, begge i str. XL (de er små i størrelsen)
1 stk. Lang buks, str. XL
Herremodeller:
2 stk. jakker, 1 str. S, 1 str. M
1 stk. T-shirts, str. S
4 stk. Singlet, 1 str. L, 3 stk. str. XL
2 stk. Lang buks, begge str. XL
Jakke, før pris kr. 500,00, nu kun kr. 250,00
T-shirts, før pris kr. 275,00, nu kun kr. 137,50
Singlet, før pris kr. 270,00, nu kun kr. 135,00
Lang buks, før pris kr. 370,00, nu kun kr. 185,00
Nyt klubtøj:
Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris har en aftale med Torben Hansen Sport, Jernbanegade 15, 3600 Frederikssund, tlf. 47 31 53 18 om køb af klubtøj,  som er jakke og bluse af mærket Craft, og naturligvis samme flotte blå farve. Ved bestilling og køb af klubtøj skal du rette direkte
henvendelse til Torben Hansen Sport, og meddel du kommer fra Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris. Du prøver den størrelse, der passer dig. Ved bestilling sørger Torben Hansen Sport for at der kommer tryk på tøjet, som er klubbens logo foran på både jakke og T-shirts samt klubbens navn på ryggen, Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris, og det danske flag foroven på ryggen.
Køb af jakke incl. tryk koster kr. 475,00 og køb af bluse koster kr. 195,00 også incl. tryk.
Har du brug for yderligere oplysninger bedes du rette henvendelse til Aase (løbegruppen) på sms tlf. 30 28 19 57, husk at afslutte beskeden med dit navn og om det er løbegruppen, gågruppen eller cykelgruppen.
Aase
De gamle modeller kan I se her: