Jægerspris motionsklub

Hansen Is cykelløb 13. august 2022

Igen i år har Hjerteforeningen Jægerspris Motionsklub en aftale med Hansen Is vedrørende cykelløbet, der i år afholdes lørdag den 13. august 2022.
Aftalen er, at vi stiller med min. 20 frivillige og gerne med 30 frivillige eller flere, der skal dække cykelløbets poster rundt omkring på ruten. Jeg har fået oplyst, at ruten i år er nogenlunde den samme, som i 2021.
Kunne du tænke dig, at være frivillig hjælper på en post til dette cykelløb, så skal du tilmelde dig. Tilmelding til cykelløbet skal ske til Aase fra løbeklubben. Du kan gøre det enten pr. mail på mailadressen: [email protected] eller på sms, mit tlf. er 30 28 19 57. Hvis du tilmelder dig på sms, skal du huske at skrive dit navn og mailadressen, som jeg kan bruge til yderligere information om løbet, når jeg ved noget mere. Jeg har fået oplyst fra Hansen Is, at jeg får udleveret materialet inden sommer.
Efter løbet, og tidspunktet kendes p.t. ikke, vil der også være et arrangement til alle hjælpere, og præcis hvad ved jeg ikke. Det må være en overraskelse til alle frivillige hjælpere.
Denne meddelelse vil også blive hængt op i Kignæshallen, men det er KUN til orientering, der kan IKKE tilmeldes på denne.

Hansen Is - Jægerspris
Aase Pedersen